دوشنبه, ۰۵ آبان ۱۳۹۹

تاریخچه شرکت

شرکت تجارت کالای سبز از سال 1385 فعالیت خود را به صورت رسمی با برند پییرسز تحت لیسانس فرانسه در حوزه ی لوازم تحریر و اداری شروع به فعالیت نموده است.این شرکت تنها نماینده ی رسمی (نماینده انحصاری) محصولات پییرسز در خاورمیانه می باشد که در زمینه تامین و توزیع لوازم تحریر و اداری در سراسر کشور مشغول به فعالیت است.

چشم انداز

تبدیل شدن به بزرگترین، برترین و رهبر بازار در صنعت لوازم تحریر

ماموریت سازمان

شرکت تجارت کالای سبز به عنوان  یک بنگاه اقتصادی فعال در صنعت لوازم تحریر ضمن توجه به محیط زیست و مسئولیت اجتماعی به پشتوانه  و بهره مندی از  سرمایه  انسانی توانمند، ارزشمند  و پر تلاش خود در تامین و توزیع لوازم تحریر مورد نیاز کشور فعالیت می کند. مشتریان ما فروشگاه های لوازم تحریر سراسر کشور می باشد. حیطه فعالیت ما تامین  و توزیع نیاز های داخلی ایران در حوزه ی لوازم تحریر و اداری  است و همزمان از فرصت حضور در بازار های جهانی استقبال می کنیم.

خط مشی

  • اولویت دادن به خواسته های مشتریان و برقراری سازوکارهای لازم جهت تحقق آن
  • تاکید بر حسن انجام تعهدات شرکت در قبال مشتریان
  • بهبود مستمر در سیستم، فرآیندها، محصولات و خدمات شرکت
  • جلب رضایت کلیه مشتریان
  • افزایش توان رقابتی و استمرار آن جهت کسب بیشترین سهم بازار
  • پاسخ دهی سریع و بهینه در راستای بهبود خدمات شرکت
  • توزیع و ارسال محصولات به تمام نقاط کشور و تسهیل دسترسی کلیه مشتریان
  • حاکم نمودن نظم و تفکر سیستمی و نظام مند نمودن سازمان و فرآیندها در شرکت
  • بهبود، توسعه و بروزآوری زیرساختهای شرکت
  • ارائه محصولات متنوع و مناسب با نیاز ها و سلایق مشتریان

ارزش های سازمان

مشتريان :

ما در فضايي آراسته و فاخر و آكنده از احترام، عدالت و انصاف، ‌نيازها و انتظارات حال و آينده آن‌ها را درك و برآورده مي‌سازيم و براي جلب رضایت مشتریان و تقویت وفاداریشان ، خود را متعهد به عرضه خدمات و محصولات با کیفیت می دانیم.ما بقای خود را در گرو جلب اعتماد وحفظ روابط بلند مدت و عميق با مشتريانمان مي‌دانيم. اعتقاد داریم بقای ما در گرو جلب اعتماد و حفظ روابط بلند مدت و عمیق با مشتریانمان است . به این منظور در فضایی آراسته و فاخر و آکنده از احترام ، عدالت و انصاف ، نیازها و انتظارات حال و آینده آن ها را درک و برآورده می سازیم و در این مسیر خود را متعهد می دانیم برای عرضه محصولات و خدمات با کیفیت آخرین نتایج یادگیری از تجربیات ذینفعانمان و همچنین بدیع ترین تحولات مرتبط با صنعت خودرا در نظر بگیریم .

كاركنان :

ما با ايجاد فرصت هاي برابر، نهادينه كردن رويكردهاي ساخت يافته و شبكه‌هاي ارتباطي باز، شفاف و صميمي، شان، كرامت انساني و شايستگي‌هاي كاركنانمان را ارج مي‌‌نهيم و با برقراري تعادل و ارتقاي سطح زندگي شخصي- حرفه‌اي آن‌ها، حقوق فرديشان را به رسميت مي‌شناسيم. ما خود را متعهد مي‌دانيم كه با مهيا كردن محيط كار پويا، مناسب و لذت بخش، شرايط رشد و شكوفايي شايستگي‌ كاركنانمان را فراهم كنيم.ما با استقرار بسترهاي لازم براي گردش و به اشتراك گذاري دانش، اطلاعات و فرصت‌هاي يادگيري، از ايده‌ها و خلاقيت‌هاي كاركنانمان در تعيين و اجراي برنامه‌هاي سازمان استفاده مي‌‌كنيم. ما با تقویت اعتماد وصمیمیت در روابطمان، زمينه‌هاي لازم براي جلب مشاركت و همكاري اصلي‌ترين سرمايه سازمان يعني كاركنانمان را فراهم مي‌كنيم . اعتقاد داریم کارکنانمان اصلی ترین سرمایه سازمان هستند و تحقق اهدافمان بدون مشارکت و همکاری آنها میسر نمی شود. کارکنان ما مهمترین سرمایه های مادی و معنوی ما هستند. با کسب مشارکت، تفویض اختیار، توانمندسازی، ترویج نوآوری و خلاقیت و ایجاد حس مسئولیت پذیری در قبال مشتریان و جامعه، فضای کاری مملو از آرامش، جذابیت، بهره وری، خلاقیت، نوآوری، ایمنی و اعتماد خلق می کنیم تا ما را در دستیابی به چشم انداز و اهداف یاری رساند.

سهامداران :

ما به منافع و انتظارات سهامدارانمان احترام مي‌گذاريم و در كليه تصميم‌گيري‌ها و فعاليتهايمان،‌ حقوق و منافع اقتصادي آن‌ها را در نظر مي‌گيريم. ما خود را متعهد مي‌دانيم كه با ساختن مشاركت هاي ارزش‌افزا و ايجاد فرهنگ كارآفريني در كليه جنبه‌هاي سازمان، بهره‌وري و سود آوري سازمان را بيشينه نماييم.ما از خلاقيت و نوآوري براي پاسخ‌دهي سريع به چالش‌هاي پيش‌رو  استفاده كنيم. ما با ارايه اطلاعات صحيح،‌ شفاف و به موقع، محيط قابل اطميناني براي سرمايه‌گذاري و مشاركت آن‌ها فراهم می كنيم.

جامعه :

ما منافع و حقوق نسل‌هاي حال و آينده را در كليه فعاليت‌هايمان در نظر مي‌گيريم.ما خود را متعهد به رعايت مسئولیت های اجتماعی و قوانين و مقررات ملي و بين‌المللي مرتبط با صنعت لوازم تحریر مي‌دانيم.ما بسترهاي لازم به‌منظور تعميق روابط و بهره‌مندي از ايده‌ها و نوآوري‌هاي جامعه خود را فراهم مي‌نماييم و متقابلا از نتايج فعاليت هاي يادگيري خود براي بهبود جامعه، ارتقاي خوشنامي و توسعه پايدار تجارت کالای سبز استفاده مي‌كنيم.

  مدیریت شرکت در همه حال بر لزوم ارتقاء مشخصه های کیفی محصولات تاکید داشته و از هیچ  کوششی در جهت افزایش کیفیت فروگذار ننموده است. اولویت بکارگیری سیستم مدیریت کیفیت به منظور تعالی , رویکرد سازمانی بوده و همواره تلاش گردیده است که با انتخاب روشهای کاربردی مناسب روند اقدامات اصلاحی نهادینه گردد.

منشور اخلاقی تجارت کالای سبز

  • به رسميت شناختن و درنظر داشتن حقوق دیگران و حفظ کرامت انسانی افراد
  • رعایت ادب و نزاکت همراه با خوشرویی
  • داشتن رفتار منصفانه و به دور از تبعيض
  • رعایت نظم و مقررات
  • رعایت حقوق فردی و اجتماعی دیگران و حفظ آبروی افراد
  • درک کردن و درنظر داشتن خواسته ها و نيازهای ذینفعان
  • ارج نهادن به تلاش و دستاوردهای دیگران
  • شفافيت و حسن نيت در قبال دیگران و جلب اطمينان آن ها
  • رازداری و حفظ اسرار دیگران
  • راستی و شفافيت در گفتار و کردار
  • جلب اعتماد دیگران با پایبندی به توافقات و قول های داده شده
  • پرهيز از ریاکاری و شایعه پراکنی
  • انعطاف پذیری در مقابل تغييرات و ایده های نو
  • پاسخگو بودن در قبال تصميم های اخذ شده و وظایف محوله توام با وفاداری و دلسوزی
  • وفاداری و تعلق خاطر به سازمان
  • ترجيح دادن منافع سازمان به منافع شخصی
  • شايسته سالاري
  • مشتری مداری
  • تعلق سازمانی
  • شفافيت
  • قانون‌مداري
  • احترام به حقوق مشتری و تلاش مجدانه در ایفای آن
  • تعهدگرایی و مسئولیت پذیری مدیران، کارکنان و مشارکت آنان در تحقق اهداف سازمانی
  • ایجاد فضای کاری مناسب و روابط کاری صمیمانه میان مدیران و کارکنان
  • صداقت و درستکاری در قبال کارکنان، مشتریان و جامعه
  • پایبندی به اصول اخلاق حرفه ای، قانون و تعهدات شرکت

 

تماس با ما

hideشهر تهران-خیابان گیشا-بلوار فروزانفر-کوچه سوسن-پلاک ۲۸-واحد سوم

hideشماره تماس-------------۰۲۱۸۸۲۸۷۵۴۲

hideرایانامه---------------[email protected]

 

ساعت کاری شرکت

hideشنبه-۴شنبه------- ۰۸:۳۰ صبح - ۵ بعدظهر

hide۵شنبه ------------ ۰۸:۳۰ صبح - ۱ بعدظهر

به ما بپیوندید!

در صفحات اجتماعی ما عضو شوید و ما را دنبال کنید

face book icon  aparat  instagram  linkedin  sorosh  telgram  twitter

خبرنامه